Авто Гідравліка на тягачі та спецтехніку| Hydraulica.com.ua
ул. Л. Украинки, 21 Ровенская обл. г. Острог
+380676854442
Каталог товарів
Авто Гідравліка на тягачі та спецтехніку| Hydraulica.com.ua

Відповіді на часті запитання

За 10 років роботи з гідравлікою ми зібрали найпоширеніші питання наших клієнтів та чесно на них відповіли

Сергій Захарчук, Директор "АВМ Групп"

Скільки бар видає насос або яка в нього потужність?

Шестерні пікова потужність - 290 бар, середня - 240 бар.
Аксіально-поршневі: 400-450 бар.
Чим менше вантажопідйомність - тим нижче повинна бути потужність перекачування масла.

Чому вібрує насос?

Вібрація насоса може з часом пошкодити бак!
Основна причина - занадто короткий шланг, зігнутий на короткій відстані двічі. 
​​​​​​​Це помилка установки !!!
Короткий і вигнутий шланг не здатний компенсувати вібрації, що надходять від ВВП і насоса. Шланг передає вібрацію стінці бака, що призводить до того, що після деякого часу експлуатації відбувається витік. Один з швів лопає.

Чому разірвало насос?

Причиною розриву корпусу насоса або видавлювання сальника є гідравлічний удар.

Причини гідроудару:

  1. Не правильне підключення насоса;
  2. Перевантаження, перегазовка; Наслідок - перегрів насоса;
  3. не правильну роботу розподільного клапана;
  4. використання невідповідного масла;
  5. Попадання сторонніх предметів через масло;
  6. Рух автомобіля при включеній коробці відбору потужності (джойстик в сер. Позиції)
  7. заклиненому клапані або штоку гідроциліндра;
  8. НЕ зафіксованній замок швидкознімною муфти.
Основні правила експлуатації насоса, що захистять його від поломок
  1.  Не допустити замерзання масла, так як при температурі від -10 градусів гідравлічне масло густіє і перетворюється в желе. Не запускати насос!
  2. У зимовий час, обов'язково прогріти гідравлічну систему перед завантаженням, шляхом включення насоса і підйому без вантажу.
  3. Перевірити з'єднання швидкоз'ємні муфти до циліндра.
  4. Перевірити справність розподільного клапана (хід штока).
  5. Міняйте масло і фільтри в системі по завершенні сезону (300-400 підйомів).
КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНО !
  1. Експлуатація насоса при температурах і в'язкості, які перевищують вимоги до робочої рідини;
  2. Використовувати масло, вживане і не пройшло попередню перевірку на відповідність стандартам і вимогам;
  3. Експлуатація насоса при наявності в робочої рідини дизельного палива, води, механічних домішок.
Чому не крутиться шестерня в КВП, клацає, але не включає, як це виправити?

Перш за все потрібно зняти з КПП, можливо це вилка просто не включає шестерню.

Необхідно:
- Розібрати КОМ;
- Знайти заглушку (пробку) (швидше за все вона глибоко вкручені і заважає, не дає переводити шестерню в зачеплення)
- Заглушку відкрутити;
- Спиляти пару вінців різьблення;
- Поставити назад.

Чи потрібно прогрівати масло взимку?

Так! Прогрівання гідравлічного масла це одне з основних правил експлуатації гідравлічного обладнання взимку!

Передпусковий підігрів двигуна і насоса
Взимку потрібно прогріти масло 10 хвилин - так насос крутить прогріває масло і тільки тоді можна використовувати систему. При експлуатації насоса слід звертати увагу на умови його роботи.

Найбільш часто несправність насоса може бути викликана:

- потрапляння сторонніх часток (бруду)
- масляне голодування
- Роботою на водно-масляної емульсії
- Роботою на повітряно-масляної суміші
- Роботою з перевантаженням по тиску
- перевищенням допустимих оборотів
- перевищення тиску в корпусі
- перегріву робочої рідини

Основні причини поломки гідророзподільника

Гідравлічний розподільник служить для перенаправлення потоків робочої рідини. Гідро розподільний клапан не працює, якщо відбувається витік масла.

Щоб виправити цю проблему, необхідно замінити ущільнювальні кільця.

Також елементарне забруднення, іржа, обмерзання може послужити причини неправильної роботи вузла. Наслідком неправильної роботи розподільника зазвичай є гідравлічний удар і розрив корпусу насоса.

При необхідності використовуйте не замерзають мастила для обслуговування гидророзподільника.

Чому не працює коробка відбору потужності?

Коробка відбору потужності - важливий елемент автомобільної спецтехніки. При поломці КВП робота автокрана або автоцистерни, самоскида стає практично неможливою.

Найчастіше несправності відбуваються через зношування зубчастих коліс або їх поломки. Коробка відбору потужності не включається, якщо стався витік повітря. Так, якщо тиск опускається нижче позначки в 0,6 Па.

Також можливо коробка відбору потужності не включається через поломки пневматичного розподільника.

Якщо Ви вирішили самі поміняти коробку відбору потужності, то важливо пам'ятати, що при установці повинен залишатися проміжок між зачепленнями зубчастих коліс КВП і коробки перемикання передач. При зазорі 1-1,2 мм рекомендується використовувати прокладки товщиною не менше 0,4 мм.

Якщо у Вас виникли проблеми в роботі КВП, варто провести діагностику всього обладнання, а це: гидронасос, гідророзподільник, карданний вал приводу насоса.

Який насос підійде до правої коробці відбору і який в лівій?

Коробки відбору все мають своєї обертання - праве або ліве. Насоси мають своє обертання - праве або ліве.
До правої коробки підійде тільки лівий насос, а в лівій коробці - правий.

Як змінити обертання аксіально-поршневого насоса?

Міняємо напрямок обертання наступним чином:
Відкрутіть гвинти задньої кришки не змінюючи положення насоса (2)
Розгорніть кришку на 180 градусів (3);
Закрутіть гвинти (4) 82 Nm.

Шток не опускає. Заклинило.

Якщо ви до цього працювали і все було добре, вам необхідно перевірити в першу чергу пневматичні шланги. Можливо десь стався пережим і повітря не доходить до розподільника. Можливо в самому розподільнику вийшов з ладу пневмоніпель, можливо десь з джойстика йде витік повітря.

Тобто по-перше, перевірте надходження повітря до розподільника.

По-друге, перевірте розподільний клапан на баку. Швидше за все міг заклинити шток розподільника.


Як це зробити:
1) вимкніть насос.
2) Джойстик ставите в положення опускання циліндра (важіль вниз)
3) Тягнете рукою на себе шток розподільника.

Циліндр повинен почати опускатися.

Якщо гідравліка використовується вперше і це сталося - необхідно перевірити штуцер в циліндрі. Можливо при установці гідравліки поставили замість звичайного перехідника зворотний клапан, який блокує вихід масла з циліндра.

Якщо там все добре, перевіряємо повітря і розподільник.
Якщо нічого з цього не допомагає - необхідно звернутися до майстрів.

Що необхідно для того, щоб уникнути неполадок в роботі насоса?
Несправності в гідравлічному приводі можуть виникати по ряду причин. Правильний запуск і приробітку мають першорядне значення для забезпечення подальшої тривалої безперебійної роботи гідроприводу.

Часто багато систем, особливо насоси, виходять з ладу всього через кілька годин роботи, інші - через кілька хвилин, а все тому, що були пропущені найелементарніші операції.

З яких причин може вирвати сальник з аксіально-поршневого насоса?

Вирвати сальник з аксіально-поршневого насоса може в двох випадках:

1. найчастіше сальник в аксіально-поршневий насос видавлює в випадках неправильного підбору обертання.
2. в насосі є 2 отвори - вхід і вихід. Іноді їх плутають і шланги підключають навпаки.

Від чого ламаються вали відбору потужності і зрізаються «зуби» шестерень?

Коли газують на максимум (чого не можна робити, так як розвантаження йде на холостому ходу), через що нагрівається насос, його клинить а далі ламається вал, зрізаються шестерні, вибиває вал з коробки відбору потужності та ін.

Як працює гідророзподільник на 3 або 4 болта?

Гідравлічний клапан самоскидний на 3 або 4 болта, або Hyva-type триходовий для відкритого типу гідравлічної системи.

У нейтральному положенні пропускає масло з насоса в бак по колу.

Коли джойстик включити на підйом розподільник змінює напрямок масла з цього кругового руху в циліндр.

Коли джойстик включити на опускання, він вимикає коробку відбору потужності (насос) і змінює потік на те, щоб масло з циліндра під тиском кузова злилося в бак.

Однакова чи прохідна можливість мастила в швидкоз`ємних муфтах на 1 і на 3/4 дюйма

Відповідь - Ні, так як товщина перерізу прохідними каналами масла різна за діаметрами.

Якщо поставити на самоскид аксіально-поршневий насос на 82 л чи буде він піднімати 60 тонн?

Насос гідравлічний аксіально-поршневий, як і радіально-поршневий, є пристроєм об'ємного типу, який функціонує за рахунок зміни обсягу робочих камер. У гідравлічних насосах аксіально-поршневий групи, такі робочі камери сформовані розточення, виконані в циліндричному блоці.

На відміну від радіально-поршневих насосів, в аксіально-поршневих машин внутрішні робочі камери розташовуються паралельно по відношенню до поршнів і осі самого пристрою. В ході переміщення поршнів такого насоса при обертанні циліндричного блоку відбувається збільшення або зменшення обсягу робочих камер, і дозволяє пристрою вбирати і віддавати перекачувати масло.

Як і в радіально-поршневих насосів, робочі камери аксіально-поршневих пристроїв з'єднані з всмоктуючим і нагнітальним патрубками, через які і здійснюються паркан і віддача.
Процес з'єднання робочих камер з всмоктуючим і нагнітальним патрубками насосів, що відносяться до аксіально-поршневий групи, відбувається поетапно. По тому, як працює гідравлічний насос, відноситься до аксіально-поршневого типу, він схожий з паровими і радіально-поршневими насосами.

Отже, знаючи докладніше про насос, його принцип роботи, можна дати відповідь на питання - чи буде піднімати 60 тонн самоскид з АПН на 82 л, якщо фронтальний циліндр - самоскид буде піднімати 60 тонн, якщо підкузовній циліндр - не буде.

Яке масло заливати в гідравліку самоскида?

Існує не один клас гідравлічного масла, різної в'язкості, також взимку і влітку веде воно себе по різному. Гідравлічне масло потрібно лити те, яке рекомендовано заводом виробником гідравлічного обладнання. У більшості, це масло МГЕ 46.

При виборі гідравлічної рідини потрібно врахувати два параметри:
- температура навколишнього середовища при експлуатації.
- в'язкість рідини в робочому діапазоні температур.

Другий параметр вказується в керівництві по експлуатації кожної конкретної машини. У деяких джерелах говориться, що в'язкість рекомендованої гідравлічної рідини залежить від типу гидронасоса, який застосовується в системі. Це не зовсім вірно. В'язкість при робочій температурі розраховується, виходячи з пропускної спроможності самих вузьких каналів в гідросистемі, оскільки гідравлічна рідина повинна мати певною швидкістю протікання через ці канали, в іншому випадку гідравліка буде працювати некоректно.

Таким чином, на багатьох будівельних машинах, що використовують однакові моделі гідронасосів, нерідко застосовуються різні типи і марки гідравлічної рідини. Наприклад, в гідросистемах сучасних екскаваторів використовуються так звані «пропорційні» клапани з дуже малим перерізом каналу. Система досить складна, з електронними компонентами управління. Якщо неправильно підібрати в'язкість гідравлічного масла для такої гідравліки, то машина не буде працювати в повну силу. Може знизитися точність виконання операцій або їх швидкість.

Тип рекомендованого масла вказується, як правило, в кабіні на спеціальних інформаційних табличках або безпосередньо на баку гідросистеми, поруч з заливної горловиною. На сучасній імпортній техніці сьогодні найчастіше рекомендується до застосування високоіндексних масел класу МГЕ (літо) і HVLP (зима). Це гідравлічне масло з більш сучасним пакетом присадок, ніж в оліях класу HLP. Масла цього класу мають більш стабільні температурно-в'язкісні показники, і в сибірських умовах експлуатації, особливо взимку, вони відмінно працюють в будь-яку погоду. Виробники вказують для цих масел температурний діапазон застосування від - 30 до +60 градусів Цельсія. Крім стабільних температурних характеристик, масла цього класу мають багатофункціональним пакетом присадок, що поліпшують антиокислювальні, антикорозійні, протизносні, депресорні, деемульгуючі, протипінні властивості рідини.

Яка повинна бути пропускна здатність зворотного гідравлічного фільтра?

Якщо шукати відповіді на запитання:
- «Можна встановити фільтр 80 л / хв. в гідравлічну систему трактора самоскида? »

- «Природно, з метою економії, це можливо, але таким чином, ви піддаєте себе ризику. При низькій температурі цей фільтр може видавитися потоком підмерзшого масла. До того ж, якщо встановлювати фільтр на самоскид, то при опусканні кузова масло з циліндра під тиском може стікати зі швидкістю 100 л / хв. В основному фільтри на 80 літрів використовуються у виробництві. Оптимальний варіант в такому випадку використовувати фільтри не менше ніж на 150 літрів в хвилину. »

Обов'язково звертайте увагу на пропускну здатність фільтра, так як фільтри з маленькою пропускною спроможністю в експлуатації при мінусовій температурі видавлюються потоком підмерзлими масел.

Залишилися питання?

Запитай профільного спеціаліста з гідравліки з 15 річним
стежем обслуговування та ремонту гідромеханізмів
Олександр

34 роки Iнженер-гiдравлiк

Топ запитів